maandag 27 september 2021

Wat ga ik schrijven?

Wat ga ik schrijven? Veel en alle kanten op. Rijp en rauw. Kort en lang. Experimenteel of weldoordacht. Heb geen duidelijke plannen; heb die juist opgegeven. We zullen zien wat er gaat komen. Geen idee vooraf, noch een of ander maatstaf of criterium.

Al dan niet bewust heb ik me eerder te veel door de ‘must’ van zo’n programma laten leiden. Dat heb ik losgelaten. Zelfs het label ‘filosofie’ is even niet aan de orde.

Schrijven doe ik al heel lang. Het is ook hetgeen ik spontaan doe, dagelijks, zonder dat iets of iemand mij daartoe dwingt. Waarom er dan niet ook publiekelijk iets mee doen!


Voorlopig laat ik me gaan. Als een koe die in het voorjaar losgelaten wordt in de wei, nadat zij maanden opgesloten is geweest in een krappe schuur, zonder bewegingsvrijheid. Ik zal af en toe wel vreemde sprongen maken, me vergalopperen of in een sloot belangen. Het zij zo. Eerst een tijdje de vrijheid vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Word lid van BBB en verleg de koers... van de partij!

  De BoerBurgerBeweging is in elke provincie de grootste partij geworden. Zelfs in stedelijke gebieden heeft zij veel aanhang. Dat biedt mog...